Blogi: Suutarin lapsella on nyt uudet kengät
16.12.2019
Tiedät varmaan sanonnan suutarin lapsen kengistä? Aika usein on ollut tilanteita, joissa tuo kuuluisa sanonta on juolahtanut mieleen Business Jyväskylän markkinointia ja viestintää tehdessä. Nyt on toisin.
Luet parhaillaan Business Jyväskylän eli Jyväskylän kaupungin elinkeinoyksikön uutta uutiskirjettä. Uutiskirjeessä kerromme jyväskyläläisten yritysten ajankohtaisista kuulumisista, viemme menestystarinoiden lähteille ja tietysti kerromme palveluistamme, yritysverkostoista ja alueen kehittämismahdollisuuksista yrityksille ja osaajille.
Jyväskylän kaupungin yhtenä strategisena tavoitteena on raikas ja kasvava elinvoima, joka toteutuakseen vaatii uusia toimintamalleja ja elinkeinopoliittisia avauksia. Business Jyväskylän tehtävä onkin kehittää ja toteuttaa näitä uusia avauksia, myös elinkeinomarkkinoinnissa.
Kohti asiakaslähtöistä viestintää
Kohderyhmämme tavoittamiseksi ja palvelemiseksi meidän pitää toimia samassa maailmassa ja samoilla työkaluilla kasvuyritysten kanssa. Tämä mielessä olemme ottaneet rohkean, ja uskaltaisinpa jopa sanoa kuntakentällä edistyksellisen, kehitysaskeleen kohti markkinoinnin, viestinnän ja asiakaspalvelun yhdistävää HubSpot-automaatiojärjestelmää. Halusimme tuntea kohderyhmämme tarkemmin ja miettiä verkkopalvelun sisällöt asiakaslähtöisesti organisaatiolähtöisyyden sijaan. Järjestelmän avulla pystymme myös jalostamaan ja kehittämään sisältöjämme muun muassa dataa seuraamalla.
Jotta ei kävisi niin kuin keisarin uusille vaatteille, emme halua tuijottaa vain dataa, vaan haluaisimme kuulla, minkälaista sisältöä juuri Sinä haluaisit uutiskirjeestämme tai sivuiltamme löytää? Ketterä kehitys on osa meidän jatkuvaa työtä ja sen vuoksi toivommekin, että otat uutiskirjeemme seurantaan, vierailet aika ajoin sivuillamme, annat kehitysideoita ja -toiveita, olet yhteydessä asiantuntijoihimme ja saat sen myötä tarvitsemaasi tietoa ja palvelua.
Yhdessä pystymme parhaiten viestimään Jyväskylästä vetovoimaisena kaupunkina ja elinvoimaisena yritysten kasvun alustana!
Suvi Vuojolainen, markkinointipäällikkö, Business Jyväskylä
Twitter: @svuojolainen
LinkedIn: www.linkedin.com/in/suvi-vuojolainen
Seuraava sisältö: